Pozycjonowanie stron internetowych to nie koszt a inwestycja

agencja seo
agencja seo

Obecnie firmy, chcące skutecznie zabiegać o nowych klientów, nie mogą lekceważyć internetu, będącego podstawowym źródłem wymiany informacji. Nawet jeśli przedsiębiorstwo świadczy wyłącznie stacjonarne usługi, promocja online powinna stanowić jeden z filarów strategii marketingowej każdej firmy. Biorąc pod uwagę fakt, iż w Polsce jest już ponad 30 milionów internautów, pozycjonowanie stron w Google najlepiej postrzegać nie w kategoriach kolejnego wydatku związanego z prowadzeniem biznesu, ale traktować je jak inwestycję w rozwój marki.

Czynności podejmowane przez specjalistów z agencji interaktywnej pozwalają stronom www znaleźć się na topowych miejscach wyników wyszukiwania na słowa kluczowe związane z daną branżą lub biznesem. To z kolei przekłada się na zwiększenie ruchu w serwisie, przyrost klientów i lepsze wyniki sprzedażowe.

Co to jest pozycjonowanie?

Mianem pozycjonowania strony określa się szereg komplementarnych względem siebie czynności, prowadzących do poprawy pozycji w wyszukiwarce przez daną domenę internetową. SEO pozycjonowanie (ang. Search Engine Optimization) obejmuje działania on-site, takie jak: optymalizacja witryny, nasycenie słowami kluczowymi czy budowa contentu, oraz off-site – przede wszystkim czynności z zakresu link-buildingu.


pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie mobilne odpowiedzią na najnowsze trendy na rynku

Wielką zaletą SEO jest możliwość dopasowania strategii do zmieniających się trendów w korzystaniu z internetu. Doskonałym przykładem jest tu pozycjonowanie mobilne, które pozwala budować widoczność serwisu www wśród internautów korzystających głównie ze smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń przenośnych. Responsywna, funkcjonalna, zoptymalizowana pod mobilne sprzęty witryna to większa szansa na zdobycie dodatkowych konwersji dzięki lepszej widoczności w Google.

pozycjonowanie mobilne

Korzyści z pozycjonowania stron internetowych

Jak widać, określanie procesu pozycjonowania mianem inwestycji jest w pełni uprawnione, ze względu na liczne korzyści finansowe i wizerunkowe, jakie niesie ze sobą ta forma promocji w sieci. Do podstawowych zalet SEO należą:
• zwiększanie popularności marki dzięki wysokie pozycji w wynikach wyszukiwania,
• przyrost klientów będący naturalną konsekwencją zwiększonej liczby odwiedzin,
• optymalizacja przychodów sprzedażowych oraz wzrost poziomu zaufania do marki,
• możliwość osiągnięcia przewagi nad konkurencją,
• budowanie świadomości marki wśród użytkowników internetu,
• relatywnie niskie koszty oraz precyzyjna mierzalność efektów,
• optymalizacja techniczna i poprawa funkcjonalności strony internetowej,
• kreowanie wizerunku nowoczesnej, korzystającej z nowych technologii marki. 

korzyści z pozycjonowania

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie z agencją SEO?

Obecnie wyszukiwarka intensywnie promuje te strony, które obok odmiany stacjonarnej dostępne są również w formie mobilnej. Biorąc pod uwagę dynamiczne zmiany w marketingu internetowym oraz rosnące znaczenie technologii mobilnych, naturalnym wyborem firm inwestujących w pozycjonowanie strony jest współpraca z agencją SEO. Gwarantuje ona indywidualne podejście do promocji marki, połączone z zastosowaniem sprawdzonych narzędzi, kompleksową analityką oraz doradztwem.

agencja seo